Älä spämmää vaan tuo lisäarvoa.

Sähköposti on oiva väline markkinointiin. Sähköpostimarkkinointi tarjoaa monipuoliset käyttömahdollisuudet minkä tahansa yrityksen tarpeisiin, ja sen avulla voidaan kerätä myynnille tärkeitä liidejä.

Sähköpostimarkkinointi ei toimi, jos sisältö on huonoa tai lähetät kirjeitä väärälle kohderyhmälle. Hyvin suunniteltu ja toteutettu sähköpostimarkkinointi ei ole pelkkää spämmiä asiakkaan mailiin, vaan sisällöt palvelevat lukijaa.

Miksi sähköpostimarkkinointi?

  • Monipuoliset käyttömahdollisuudet
  • Tehokas väline myynnin edistämiseen
  • Erinomainen tapa markkinoida tapahtumia
  • Vaivaton keino ylläpitää asiakasviestintää
  • Mahdollistaa sisällön kohdentamisen helposti oikealle yleisölle asetettujen tavoitteiden mukaisesti
  • Kustannustehokas markkinointikeino
  • Tarjoaa automatisoinnin mahdollisuuksia

Sähköpostimarkkinoinnin monipuolisuus on sen etu! Voit tiedottaa uusista tuotteista, tarjouksista tai palveluista suoraan heille, joita jo yrityksesi tarjoamat palvelut kiinnostavat. Pystyt tuotaam esiin asiantuntijuuttasi sekä muistutat säännöllisesti yrityksesi olemassaolosta. Hyvin suunniteltu ja toteutettu sähköpostimarkkinointi syventää asiakassuhdetta, tuo lisäarvoa sekä lisää myyntiä.

Miksi asiakas liittyisi listallesi?

Sähköpostilistalle liitytään jostakin syystä. Asiakas saattaa haluta tarjouksia tai oppia jotain. Viestien tulisi siis olla sellaisia, joita avataan mielellään ja joista on hyötyä lukijalle. Siinä missä asiakkaalla on syy liittyä listalle, tulisi myös sinulla olla tavoite miksi haluat lähettää sähköpostia.

Ennen yhdenkään viestin lähettämistä, täsmennämme kanssasi sähköpostimarkkinoinnin

  • tavoitteet
  • kohderyhmät
  • aikataulun
  • sisältösuunnitelman

Otetaanko sähköpostimarkkinointi käyttöön? Ota yhteyttä oheisen lomakkeen kautta tai varaa 30 minuutin maksuton tapaaminen, niin jutellaan lisää!