Luo mielikuvia, ole läsnä ja vakuuta viestinnälläsi
Kukaan ei mene sosiaalisen median kanavalle katsomaan mainoksia!
Ihmiset avaavat sovelluksen viihtyäkseen, verkostoituakseen ja ollakseen kontaktissa ystäviinsä. Kun sosiaalisen median kanavia käytetään markkinointitarkoitukseen, sisällöt ovat keskiössä. Vaikka käytössäsi olisi valtava mediabudjetti mainostamiseen, mutta sisältösi sakkaavat, et saavuta hyviä tuloksia.
Miksi somessa kannattaa olla?
Sosiaalisen median kanavien aktiivisuus pitää yrityksesi näkyvillä ihmisten somefiideissä, jolloin pysytte ihmisten muistissa. Hyvä sisältö tarjoaa arvoa, jonka seurauksena kohdeyleisösi haluaa seurata yritystäsi, kuluttaa aikaa kanavillasi sekä ohjaa heitä kohti ostotapahtumaa. Näkyvyys johtaa uusiin asiakassuhteisiin ja kauppoihin.
Sosiaalisen median sisällöt voivat olla maksettua mainontaa tai orgaanisia (eli ilman mainosrahaa tehtyjä) postauksia. Sisällöissä on hyvä muistaa se, että kaikki kanavan sisältö ei voi olla mainossisältöä tai kadotat nopeasti seuraajasi. Orgaaninen näkyvyys suuntaa usein jo yritystä seuraaville käyttäjille, mutta maksetulla mainonnalla voidaan tavoitella uusia seuraajia ja asiakkaita.
Palvelumme sosiaaliseen mediaan
- postauksen suunnittelu ja kirjoittaminen
- kuvituskuvien tekeminen (valmiit kuvapankkikuvat tai asiakkaan omat kuvat)
- postausten ajastaminen ja julkaisu
Huippumyynniltä sisällöntuotanto haluttuihin kanaviin
Teemme sisällöntuotantoa seuraaviin somekanaviin:
LinkedInissä parhaan näkyvyyden saa yleensä henkilö, ei yritys. Sisällöntuotanto myös henkilöstön omiin profiileihin onnistuu ns. haamukirjoittajana, tai voimme tehdä teille sisältöpankin, josta henkilöstö löytää sisältöideoita oman sisällöntuotannon tueksi.
Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä oheisen lomakkeen kautta tai varaa 30 minuutin maksuton tapaaminen, niin jutellaan lisää!