Lapsena jännin ja hauskin leikki oli piiloleikki. Parasta oli silloin kun olit viimeinen piilossa.

Yritystoiminnassa asiakkaiden kanssa ei kannata leikkiä piilosta. Tai jos leikit, niin huolehdi että olet ensimmäinen joka löydetään!

 

Älä leiki piilosta

Yritys tarvitsee sisältöjä, joka kiinnostaa asiakkaita. Sisältöjen avulla tavoitetaan asiakkaita, luodaan luottamusta, myydään ja jaetaan tietoa. Onnistunut sisältömarkkinointi on tavoitteellista ja kohdeyleisölle suunnattua, eikä se ole mainontaa.

Sisältömarkkinointia on mm.

  • yrityksen verkkosivujen sisällöt, esim. blogikirjoitukset ja palvelusivut
  • sosiaalisen median postaukset
  • podcastit
  • videot
  • ladattavat oppaat

 

Kuka hyötyy sisältömarkkinoinnista?

Sisältömarkkinointiin kannattaa panostaa, jos haluatte

  • uusia asiakkaita
  • lisätä tunnettuutta
  • buustia myyntiin
  • parantaa asiakasuskollisuutta

 

Tutustu Huippumyynnin sisällöntuotannon palveluihin: