Puhelun Palikat -koulutus

Puhelinmyynti on kivaa!

Jos soittaminen ei jostain syystä tunnu kivalta ja puhelin painaa, niin on korkea aika tilata PUHELUN PALIKAT -koulutus. Koulutuksen aikana ei viisastella, vaan lyhyen teorian jälkeen otetaan puhelin kauniiseen käteen ja aletaan soittaa oikeille asiakkaille.

Koulutus jakaantuu kahteen osaan:

  1. Teoria: käymme läpi onnistuneen myyntipuhelun 7 rakennuspalikkaa
  2. Käytäntö: otamme puhelimen kauniiseen käteen ja viemme opit käytäntöön soittamalla oikeille asiakkaille

Koulutuksen jälkeen soittaminen on jälleen kivaa ja puhelimeen on mukavaa tarttua. Soittoja tulee tehtyä, jolloin myös kauppaa tulee enemmän. Ja päivän aikana vanhakin koira oppii uusia temppuja.

Aktiivinen koulutus toteutetaan pienryhmissä, jotta kouluttaja ehtii henkilökohtaisesti käydä läpi useamman puhelun kunkin osallistujan kanssa. Kerralla koulutukseen voi osallistua maksimissaan 10 hengen ryhmä, ja tätä suuremmat porukat jaetaan osiin. 6-10 hengen ryhmään treenit vedetään kahden kouluttajan voimin.

Koulutus kestää 5-6h sisältäen lounastauon. Myyntipuhelut hoituvat koulutuksen aikana; päivän aluksi ja lopuksi osallistujille jää aikaa muihin akuutteihin askareisiin.

Ota yhteyttä ja laitetaan yhdessä puhelin laulamaan!

Koulutus aktivoi soittamaan

Jotta koulutuksesta on hyötyä, täytyy sen oppeja harjoittaa. Kalvosulkeisten sijaan koulutuksessa laitetaan Puhelun Palikat kuntoon samantien. Koulutuksessa ei voi olla oppimatta!

Koulutimme Suomen Tietoliikenne Oy:n myyntitiimin ja tulokset näkyivät heti. Koska elämän pitää olla hauskaa, kävimme toimitusjohtaja Jani Savolaisen kanssa tulokset läpi Teslan ratin takana. Katso videolta mitä tuloksia Janin yrityksessä saatiin aikaan!

Mitkä ihmeen Puhelun Palikat?

Hyvä myyntipuhelu sisältää 7 rakennuspalikkaa. Blogin puolella jokaista Puhelun Palikkaa käsitellään omassa kirjoituksessaan. Esimakua koulutuksen sisällöstä saat täältä:

  1. Puhelun palikat 1: Rento tervehdys
  2. Puhelun palikat 2: Kiperä kysymys
  3. Puhelun palikat 3: Napakka esittely
  4. Puhelun palikat 4: Kysely ja kartoitus
  5. Puhelun palikat 5: Järkevä ratkaisu
  6. Puhelun palikat 6: Jämäkkä ehdotus
  7. Puhelun palikat 7: Kiitos ja päätös

Jokainen tuote ja kohderyhmä vaativat erilaisen lähestymiskulman. Joskus ihan pienillä sanoilla on valtava merkitys. Jos tuntuu, ettet sinä tai tiimisi saa puhelimessa ihan kaikkea irti, niin kutsu meidät apuun.

Mitä maksaa?

Koulutuksen saat kiinteällä hinnalla riippuen osallistujamäärästä. Isommalle ryhmälle mukaan tulee toinen kouluttaja, jotta saamme huomioitua jokaisen myyjän henkilökohtaisesti:

  • 1-5 henkeä 1100€+alv
  • 6-10 henkeä 1500€+alv (mukana kaksi kouluttajaa)

Hinta on voimassa Etelä-Suomessa: Pori-Tampere-Lahti-Kouvola-Kotka -linjan eteläpuolella ja sisältää kaikki matkakulut.

Tilaa heti