Puhelinmyynti on tehokas tapa kasvattaa myyntiä ja kertoa potentiaalisille asiakkaille heille hyödyllisestä tuotteesta. Pystymme myymään monimutkaisiakin palveluita puhelimessa, koska ennen myynnin aloittamista perehdymme tuotteisiisi perinpohjaisesti, jolloin osaamme kertoa niiden tarjoamat hyödyt selkeästi ja täsmällisesti.
Huippumyynti auttaa niin lyhyissä markkinointikampanjoissa kuin pitkissä projekteissakin. Voit ulkoistaa meille myyntisi kokonaisuudessaan tai haluamiltasi osin.
Mitä voit odottaa?
Parhaiten tuloksista puhelinmyynnissä kertovat asiakkaamme. Toteutamme myyntityön ammattimaisesti, tuloksekkaasti ja asiakassuhdetta kunnioittaen.
“Etelä-Pohjanmaan kauppakamari on tehnyt yhteistyötä Huippumyynnin kanssa ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä yhteistyömme tuloksiin. Kommunikaatio heidän kanssaan on sujunut erittäin hyvin ja heidän ansiostaan olemme saaneet monia osallistujia koulutuksiimme.Huippumyynti on osoittanut ammattitaitoa ja sitoutumista kaikkiin projekteihimme. Suosittelemme lämpimästi Huippumyyntiä yhteistyökumppaniksi kaikille, jotka arvostavat laadukasta palvelua ja luotettavaa kumppanuutta.”Hannele Hynynen, Palveluasiantuntija, Etelä-Pohjanmaan Kauppakamari
B2B-puhelinmyynti
Pääasiassa myymme vain yritysasiakkaille. Kuluttajatuotteiden myynti on mahdollista vaativien tuotteiden kohdalla (emme ole kiinnostuneet sähkösopimusten, kirjakerhojen tai vitamiinien myynnistä). Myyjämme ovat todellisia moniosaajia ja kykenevät omaksumaan monimutkaisetkin tuotteet nopeasti. Pystymme tarvittaessa itse laatimaan tarjoukset asiakkaalle.
Esimerkkejä myymistämme tuotteista:
- Ammattilehdet ja -kirjallisuus
- Ilmoitukset ja mainokset
- Järjestöjen jäsenyydet
- Liikkeenjohdon konsultoinnin palvelut
- Ohjelmapalvelut
- Raskaan kaluston moottoriohjelmointipalvelut
- Työterveyspalvelut
- Ympäristötekniikan palvelut
Toteutamme sekä myyntikampanjat että jatkuvan myyntiprosessin. Teemme sekä uusasiakashankintaa että lisämyyntiä olemassa oleville asiakkaille. Tarvittaessa hoidamme myös asiakaspalvelun.
Toimimme lähtökohtaisesti tulosperusteisesti, jolloin veloitamme läpiviedyistä puheluista sekä tehdyistä kaupoista. Vakiintuneissa ja selkeissä tuotteissa voimme toimia myös täysin provisiopohjalla.
Hintaesimerkkejä
- Kiinteä provisio vaihtelee vakiintuneissa tuotteissa hinnasta ja myynnin haastavuudesta riippuen 20%-50% välillä
- Uusissa tuotteissa aloitamme pilotilla, jossa veloitamme tyypillisesti käytyjen keskustelujen määrän mukaan. Hintaan sisältyy aina kattavat muistiinpanot siitä mitä asiakkaan kanssa keskusteltiin ja kuinka hän tuotteeseen suhtautui. Veloitus dokumentoidusta keskustelusta vaihtelee 10€-40€ välillä kohderyhmästä riippuen.