Haluatko järjestää loppuunmyydyn asiakastilaisuuden?

Haluatko runsaasti aiheesta kiinnostuneita osallistujia webinaariisi? Entä haluatko ottaa osallistujiin yhteyttä heti webinaarin jälkeen ja selvittää kannattaako heidän alkaa asiakkaiksesi?

Vai kaipaatko palautetta palveluistasi tai asiakkaiden tyytyväisyydestä?

Haluatko enemmän vastauksia NPS-kyselyysi?

Soittotyötä ei kannata tehdä omien hommien ohessa. Satunnaiset soitot hukkuvat helposti muiden tehtävien sekaan, jäävät viime tinkaan tai unohtuvat kokonaan. Anna soittaminen meidän tehtäväksemme ja lopeta stressaaminen!

Kutsut ja kyselyt

Täytämme asiakastilaisuutesi tehokkaasti. Innostamme asiakkaita osallistumaan, varmistamme tapahtuman täyttymisen ja muistutamme osallistujia vielä ennen tilaisuutta. Helppoa!

Webinaarin onnistumista ei kannata jättää pelkän markkinoinnin varaan. Soitamme potentiaalisimmille asiakkaille ja kerromme miksi kannattaa tulla linjoille juuri tähän webinaariin. Meille ei ole ongelma soittaa kolmellesadalle webinaarin osallistujalle kahtena seuraavana päivänä ja sopia tapaamista myyjän kanssa innostuksen ollessa korkeimmillaan.

Teemme myös NPS-kyselyt, palautesoitot ja markkinakartoitukset nopeasti sekä tehokkaasti.

Hinnoittelu

Hinnoittelu on tapauskohtaista kiireellisyyden sekä kontaktilistan koon ja laadun mukaan. Kyselyissä vaikuttava tekijä on kysymyspatterin laajuus.

Hinta on kontaktipohjainen, eli veloitamme vain asiakkaista joiden kanssa olemme päässeet keskustelemaan. Hintahaarukka on lavea: 10-25 €/kpl, joten kysy lisää allaolevalla lomakkeella!