Joulu meni jo

Alennusmyynnit pyörähtävät tuttuun tapaan liikkeelle heti joulun jälkeen houkuttelemaan asiakkaikseen shoppailijoita, joilla on visassa vielä joku euro limiittiä jouluostosten jälkeenkin. Huikeita alennuksia oli tarjolla kivijalkaliikkeiden lisäksi myös verkkokaupoissa, ja minäkin hairahduin klikkaamaan erään tutun putiikin Facebook-banneria. Alennusprosentin ollessa kohdillaan päästiin kaupoille asti – kampanja selvästi toimi!

Seuraavan kerran Facea selatessa hieman ihmetelin, kun sama banneri vilkkuu edelleen feedissäni, ja vielä entistä tiuhempaan. C’mon – minähän kävin jo ostoksilla!
Koska nettiaktiviteettejani seurataan kattavasti, niin mainostajien luulisi tunnistavan minut juuri ostoksia tehneeksi vakiasiakkaaksi, jonka kynnys tehdä uusia ostoksia edellisten ollessa vielä matkalla lienee mitätön. Mitä jos suuntaisitte euronne fiksummin ja mainostaisitte niille muille?

Oma lukunsa ovat spämmääjät, jotka lähestyvät minua vielä loppiaisen jälkeenkin udellen olenko mahdollisesti etsimässä kauniiden ja riettaiden naisten seuraa jouluksi. Tarjous on kovin houkutteleva, mutta te myöhästyitte: joulu meni jo!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *