Huippumyynti ottaa mielellään hoitoon tapaamisien sopimisen. Soitamme reippaasti läpi prospektilistasi, kerromme miksi asiakkaan kannattaa tavata sinut ja lähetämme sinut valmiiseen pöytään. Uusasiakashankinta ei koskaan ole ollut näin helppoa!

Puhelinkontaktointi ei ole huhuista huolimatta kuollut, eikä pelkän inboundin varaan voi jättäytyä. Jos asiakas ei ole vielä itsekään tajunnut tarvitsevansa palvelua, on ainoa keino kertoa siitä hänelle. Halutessasi homma hoituu avaimet käteen periaatteella, eli sinun ei tarvitse kuin kertoa keitä suurin piirtein tavoittelet asiakkaiksesi ja me hoidamme loput.

Buukkaus

Uusasiakashankintaa ei kannata tehdä projektiluontoisesti vasta sitten kun myyjillä ei ole keille myydä, vaan sitä kannattaa mieluummin tehdä pitkäjänteisesi koko ajan. Yritysasiakkaiden ostoikkunaan osuminen on tuuripeliä, jos aikaa on käytössä vain viikosta kuukauteen.

Kokemuksemme mukaan paras tapa toimia on:

  1. Kerätään prospektilista
  2. Soitetaan ja kartoitetaan asiakkaan tilanne, sekä sovitaan tapaamiset
    • Asiakastiedot pidetään ajan tasalla
    • Tapaamisajat varataan suoraan kalenteriin
    • Ei huonoja tapaamisia, koska selvitämme asiakkaan tilanteen ja onko tapaamisesta hyötyä molemmille.
  3. Toistetaan säännöllisesti
    • Luodaan asiakassuhde ja luottamus yritystä kohtaan jo ennen tapaamista, ei tavata “väkisin”
    • Soitetaan oikeaan aikaan, kun ostoikkuna on auki
    • Päivitetään prospektilistaa säännöllisesti

Lopputuloksena saat säännöllisesti haluamasi määrän uusia prospekteja ja maineesi potentiaalisten asiakkaiden keskuudessa vahvistuu asiallisen yhteydenpidon ansiosta. Kun tarve syntyy, prospekti tietää keneltä tilata.

Tiesitkö, että myyjä käyttää tyypillisesti päivän viikossa tapaamisten sopimiseen. Mitä jos tämä aika käytettäisiinkin asiakkaan luona? Yksi lisäpäivä asiakkaan luona viikossa nostaa myyntiä 25% – kuinka paljon se tekee vuodessa?

 

Nykyisten asiakkaiden hoito

Yhteydenpidon merkitys kasvaa, kun asiakaskunta on kasvanut kohtuullisen kokoiseksi. Ehditkö olla kaikkiin asiakkaisiisi yhteydessä riittävän usein vai karkaako osa kilpailijan hellään huomaan jäädessään ilman kaivattua huomiota?

Huippumyynti auttaa pitämään asiakkaasi tyytyväisinä ja ostamaan lisää. Me soitamme asiakkaillesi ja lähetämme sinut matkaan kun asiakkaallasi on oston paikka. Vapauta oma aikasi tuottavampaan työhön ja jätä soittotyö ammattilaiselle.

Puhelinkontaktoinnin lisäksi voimme olla yhteydessä asiakkaisiisi myös uutiskirjeiden tai perinteisten kirjeiden välityksellä silloin, kun se on tehokkaampi väylä.