Oivalluksia myyntiäsi vauhdittamaan – aina maanantaisin torstaisin!

Lisäkauppaa saa kun kysyy

Perusmyyjä ei uskalla myydä Perusmyyjä (Venditor communis) on siitä hauska eläin, että se toimii usein vaistojen varassa vailla järjen hiventä ...

Pienet asiat ratkaisevat suuria asiakaspalvelussa

Tavallinen arkipäivä tavallista paremmassa ruokakaupassa. Pakkasin tavaroitani kassalinjalla ja huomioni kiinnittyi kassaneidin kysymykseen perässäni tulevalle asiakkaalle. Kääntyessäni katsomaan oli neidillä ...

Kuuntele tai kuole

Myyjä on usein omien tarinoidensa huumassa ja luulee oman myyntiräppinsä olevan se mitä asiakaskin haluaa kuulla. Joskus kannattaisi silti kuunnella ...

Alennusten antaminen on myyjän perisynti

Perusteettomat alennukset Alennusten antaminen lienee myyjien yleisin synti. Kaupan kysyminen pelottaa, etuja ei osata perustella, ja jostain ihmeen syystä selkäytimestä ...

Nuuka myyjä jättää kaupat tekemättä

Myyjä ei osaa asettua asiakkaan asemaan Hinnoittelu tuntuu useimmissa yrityksissä menevän mutu-tuntumalla. Päätöksiin vaikuttavat lähinnä tunneseikat, eikä faktoilla ole sijaa ...

Asenne ratkaisee – oletko positiivinen vai negatiivinen myyjä?

Asenne ratkaisee miltä maailma näyttää Pyrin jakamaan uusille puhelinmyyjille tietyntyyppistä soittolistaa, jotta tulokset ovat paremmin ennakoitavia ja pystyn puuttumaan vääränlaiseen ...

Huippumyynnin filosofia

Huippumyynti on perustettu tekemään myyntiä pitkäjänteisellä ja asiakasta kunnioittavalla tavalla iänikuisen luukutuksen sijaan. Tavoitteemme on parantaa myyntityön arvostusta tekemällä myyntityötä ...