Oivalluksia myyntiäsi vauhdittamaan – aina maanantaisin torstaisin!

Valitse mitä myyt

Myyntityö on palkitsevaa. Parhaimmillaan pääsee auttamaan asiakkaita ja näkee heidän menestyvän myymäsi tuotteen ansiosta, kehittyy myyjänä ja alan asiantuntijana, ja ...
Myyjän virheoletukset top-5 Kuva: Pexels / Lucas Pezeta

Myyjän virheoletukset TOP-5

Myyjä tekee usein oletuksia asiakkaasta ja hänen tavastaan ostaa. Virheoletukset ovat usein tuhoisia, koska niiden vuoksi asioita jää tekemättä. Kauppa ...
digimarkkinointi-myynnin-tukena

Digimarkkinointi myynnin tukena

Nykyään ostajat etsivät entistä enemmän ratkaisua ongelmaansa itsenäisesti. Tietoa haetaan verkosta ja asiakas odottaa saavansa palvelua niissä kanavissa, jotka heille ...

Kokenutta myyjää rekrytoimassa

Avattiin vaihteeksi ns. aktiivinen rekry, jossa haemme nimenomaan kokenutta puhelinmyyjää. Hakemuksia satelee tasaiseen tahtiin ja monet mieluusti ilmoittavat tehneensä puhelinmyyntiä ...

Hyviä uutisia

Tuli kauppa. Laitoin tarjouksen. Hyvin menee! Hyvät uutiset ovat nannaa korville. Kauppa käy, kaikki menee hyvin. Ei tarvitse huolestua mistään ...

Helppoa autonostoa

Nordic Business Forumilta jäi mieleen kummittelemaan Sheenan Lyengarin tarinat auton konfiguroinnista. Aloin miettiä, ettei hänen helpoinkaan esimerkkinsä oikeasti ollut helppo ...

Huippumyyjä rakastaa palautetta

Myyjien ohjaaminen vaihtelee helposta mahdottomaan. Olen havainnut, että kyky ottaa vastaan palautetta korreloi suoraan menestyksen kanssa. Huonoimmat myyjät eivät kykene ...

Myyjä, älä panikoi

Myyjän työhön liittyy yllätyksiä. Jostain syystä myyjät tuppaavat olemaan luonteeltaan positiivisia, jolloin yllätykset ovat väkisin negatiivisia. Haasteena on reagoida yllätyksiin ...
buukkaus

Buukkaus oikein oivallettuna

Tapaamisten sopiminen eli kavereiden kesken buukkaus on puhelintöiden peruskauraa. Buukkaus lienee kysytyin palvelumme jonka suosio vain kasvaa, koska tapaamisten saaminen ...
Pexels/Andrea Piacquadio

Miksi myyntijohtaja ei saa tuloksia?

Olen törmännyt urani varrella monelaisiin myynnin vetäjiin. Osa kykenee merkittävästi nostamaan tiiminsä myyntiä, kun taas toisessa ääripäässä pomo on menestymisen ...
Asiakas päättää hyödyn, et sinä

Asiakas päättää hyödyn, et sinä

Ostamisen hyödyt ovat aina asiakkaan päässä. Vaikka myyjä itse uskoisi perusteluihinsa ja näkisi tuotteen likipitäen ainoana vaihtoehtona, ei asiakasta välttämättä ...
Älä purista mailaa

Älä purista mailaa

Joskus vanne kiristää päätä – yleensä silloin kun kauppa ei käy. Pieleen mennyt puhelu tai missattu tarjous tuntuu maailmanlopulta – ...