Oivalluksia myyntiäsi vauhdittamaan – aina maanantaisin torstaisin!

Photo by Marcel Strauß on Unsplash

Menestys ei tule yhdessä yössä

Huippumyynnillä on rekry päällä lähes koko ajan. Valitettavasti tämä ei ole pelkästään posiitivista, kasvavasta bisneksestä kielivää kiirettä, vaan kaikki uudet ...
Read More

Empatia myyjän työkaluna

Empatiasta on tullut nykyajan vitsaus. Homma menee överiksi, jos ei ymmärrä pitää etäisyyttä ja lähtee mukaan piehtaroimaan ihmisten ahdinkoon. Asiakkaan ...
Read More

Havainnollista, jotta asiakas ymmärtää

Kylmä sota oli kovimmillaan 1970-luvun lopulla, eikä lopputulos vielä ollut varma. Lockheedin puolisalainen tutkimusyksikkö Skunk Works oli varma häivehävittäjänsä toimivuudesta ...
Read More
carolina-heza-0lD4hF1fBv0-unsplash

Myyjän huono päivä

Huono päivä erottaa Huippumyyjän perusmyyjästä. Kun yö on nukuttu huonosti, olo on vetämätön ja työpöydällä odottaa ikäviä hommia, niin juuri ...
Read More

Kirja-arvostelu: From Impossible to Inevitable

Olen tyytyväinen, jos saan lukemastani kirjasta yhden uuden ajatuksen. Idean ei edes tarvitse olla poikkeuksellisen merkittävä, sillä pikkujuttukin voi saada ...
Read More

Taustapeili on syystä tuulilasia pienempi

Kesän tullen kesäautot on kaivettu esiin, ja mikäs sen mukavampaa kuin cruisailla luu ulkona kesäillassa. Oletko huomannut, että autosta riippumatta ...
Read More
Photo by Sharon McCutcheon on Unsplash

Inertia on myyjän ystävä

Harva miettii aktiivisesti mitä hänen kannattaisi tehdä tulevana päivänä tai viikkona. Asioita korkeintaan suoritetaan pois tehtävälistalta tai priorisoidaan sen mukaan, ...
Read More

Minnan työpäivä

Jokunen vuosi kerroin Minnan normipäivästä, ja nyt ajattelin kertoa miten nykyään menee (kun Joosekin sai kertoa). Edelleen olen siis rivissä, ...
Read More
anna vapautta

Anna vapautta etätöihin

Huippumyynti toimii täysin etäorganisaationa. Toimisto on toki olemassa satunnaisia tapaamisia ja valkotaulusessiointia varten, mutta muutoin koko väki toimii kotitoimistoiltaan käsin ...
Read More
parhaat asiakkaat eivät shoppaile

Parhaat asiakkaat eivät shoppaile

Erinomaisten asiakkaiden löytäminen vaatii pitkäjänteistä ja aktiivista myyntityötä – ja paljon kylmää kontaktointia. Vaikka kuinka vannoisi pelkän inboundin nimeen, joutuu ...
Read More

Huippumyyjän päivä

Mitä ne Huippumyyjät oikein tekevät? Pari vuotta takaperin esiteltiin Minnan tekemisiä, ja nyt joku utelias keksi hämmästellä, että mitäs se ...
Read More

Onko tuotteesi myyntivalmis?

Suurin osa yrityksistä haluaa kasvaa. Kun myy enemmän, jää yleensä myös viivan alle enemmän. Ennen kuin kilpailutat teletalot niin kannattaa ...
Read More