30 syytä, miksi myyjän työtä tulee arvostaa enemmän

  1. Mikään tuote ei ole niin hyvä että myisi itsestään
  2. Jos ei tuotteella ole myyjiä ja myyntiä, ei yrityksessä tarvita ketään muutakaan
  3. Aktiivisella myynnillä luodaan lisää työpaikkoja
  4. Aktiivisella myynnillä autetaan asiakasta
  5. Luottamus yritykseen rakentuu tai on rakentumatta myyjän kautta
  6. Menestyäkseen myyjän tulee osata muuttua moneksi
  7. Myyjällä on suora kontakti asiakkaaseen, joka kertoo mitä tarvitsee
  8. Myyjä on tulkki asiakkaan ja yrityksen välillä
  9. Myyjän tiedot ovat ensiarvoisen tärkeitä palveluiden ja tuotteiden kehittämisessä
  10. Myyjän korvien kautta kantautuu kaikki palaute
  11. Myyjällä pitää olla loistavat vuorovaikutustaidot
  12. Myyjän pitää osata tulkita asiakasta puhelimessa vain kuuloaistin avulla
  13. Myyjän pitää osata vakuuttaa vastaanottaja puhelimessa pelkkien sanojen avulla
  14. Myyjällä pitää olla kyky eläytyä asiakkaan asemaan
  15. Myyjän pitää osata synnyttää asiakkaalle tarpeen tunne
  16. Myyjän pitää osata tunnistaa asiakkaan tarve
  17. Myyjän pitää osata valmistaa ratkaisun avaimet hetkessä
  18. Myyjän pitää osata käyttää ratkaisun avaimia oikea-aikaisesti
  19. Myyjän työssä pitää välillä olla psykologi
  20. Myyjän työssä pitää välillä olla terveydenhoitaja
  21. Myyjän työssä pitää välillä olla uskottava näyttelijä
  22. Myyjän työssä pitää välillä olla talousneuvoja
  23. Myyjän työssä pitää välillä olla yhteiskuntakriitikko
  24. Myyjän työssä pitää välillä sietää likaisia juttuja härskeiltä miehiltä
  25. Myyjän työssä pitää välillä sietää likaisia juttuja irstailta naisilta
  26. Myyjän työssä pitää välillä olla jäteastia
  27. Myyjän työssä vaaditaan pitkäjänteisyyttä
  28. Myyjän työssä vaaditaan hyvää palautteensietokykyä
  29. Myyjän työssä oma huono päivä ei saa näkyä asiakkaalle
  30. Myyjän työssä jokainen kohtaaminen on yhtä tärkeä

+ Ilman myyntiä ei ole mitään!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *